ЕЛЕМЕНТАРНЕ МУЗИКУВАННЯ
Сучасне розуміння проблеми музичного навчання дітей припускає залучення їх до процесу спілкування з музикою на основі принципу діяльності і творчої гри. Залучення до музики найбільш звичайно відбувається в активних формах спільного музикування (гра на музичних інструментах, спів, рух), яка повинна складати фундамент для музичного виховання дітей.
Навчання через творчість сприяє прояву універсальної креативності. Навчання через творчість - не елітарне вишукування, а загальна освітня необхідність, в ньому закладені можливості, про які ми зараз можемо тільки здогадуватися. Мета музичного виховання перестає бути локальною і заниженою - утилітарної. Вона природньо з'єднується з головною метою освіти;-допомогою людині повною мірою реалізувати свої можливості і стати самим собою.
Для того, щоб розвинути у кожного малюка музичний слух і здібності, які тією чи іншою мірою є абсолютно у всіх, треба дати змогу дитині бути діячем. Класичні методи навчання музики в дитячих садках часто бувають нуднуваті. Вихователь грає на піаніно, а діти сидять і слухають не ворушачись. Якщо на першому ж заняття дати малюкам у руки інструменти і попросити попадати в такт, ефект буде набагато краще. Саме так і чинять педагоги, які працюють за методом Орфа. Вони впевнені: що більше різних інструментів,бодай навіть саморобних, запропонувати дітям, то краще.
Інструментальна гра в її елементарно-імпровізаційному вигляі є органічною частиною дитячої музичної культури. Власне, інструменти чи не найпривабливіша для дітей музична галузь. Адже дитина й саму музику асоціює з інструментом, а не зі словом, позаяк вона не виокремлює спів із усного мовлення. Отже, саме інструменти є для неї символом музики.
Експерементуйте, грайте з дітьми музику, озвучуйте казки, віршики і дитина буде щаслива від цікаво проведеного часу і до тогож отримає низку нових навичок.
Ірина Король

Немає коментарів:
Дописати коментар